Usein kysyttyjä kysymyksiä

Alta voit lukea vastauksia usein meiltä kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta ongelmaasi alta, niin olethan meihin yhteydessä!

1. Kuinka olen yhteydessä asiakaspalveluun?

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse myynti@elpac.fi, puhelimitse 010 2190 700. Ethän epäröi olla yhteydessä ongelmatilanteen sattuessa, autamme mielellämme!

Löydät yhteystiedot myös täältä.

2. Kuinka pitkä toimitusaika tuotteilla on ja mistä toimitusaika koostuu?

Toimitusajan pituus riippuu paljon siitä, onko tilaamasi tuote varasto- vai tilaustuote. Varastotuotteet lähetetään yleensä matkaan 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Tilaustuotteet lähetetään asiakkaalle niiden saavuttua varastolle. Näet arvion toimitusajasta laittaessasi tuotteen omalta sivulta!

3. Elpacilla on varastot Vantaalla, Oulussa ja Haminassa. Onnistuuko toimitus ympäri Suomen, vai pitääkö tavarat hakea jostakin näistä varastoista?

Isojenkin tavaraerien toimitukset onnistuvat helposti ja nopeasti ympäri Suomen logistiikkakumppaneidemme toimesta. Voit halutessasi noutaa tavarat valitsemaltasi toimipisteeltä. Voit myös saada tilauksellesi toimituksen omalla rahtisopimuksellasi, mikäli sinulla on yritystunnukset verkkokauppaan. Pyydä tunnukset täältä.

4. Mitä toimitusvaihtoehtoja on ja kuinka rahtimaksu määräytyy?

Toimitusvaihtoehtoina on nouto valitsemaltasi toimipisteeltä tai Postin rahti. Kirjautuneena yritysasiakkaana, sinun on myös mahdollista saada tilauksellesi omalla rahtisopimuksellasi kuljetus. Pyydä tunnukset täältä.

Rahtimaksu määräytyy tilauksen koon, painon ja toimitustavan mukaisesti. Jos haluat tarkemman laskennan rahtikustannuksista isolle tilauksellesi, niin voit pyytää erillisen tarjouksen myynnistä!

5. Voinko pyytää tuotteista tarjousta, vai onko tilaus tehtävä suoraan verkkokaupasta?

Voit pyytää halutessasi tarjousta myynnistämme! Lähetä tarjouspyyntö esimerkiksi yhteydenottolomakkeella. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Jos tuotetta ei ole suoraan tilattavissa verkkokaupasta, voit lisätä sen tarjouskoriin ja pyytää näin helposti tarjousta haluamistasi tuotteista.

6. Mitä maksutapoja hyväksytte?

Maksutapana on Visma Payn eri maksuvaihtoehdot. Tähän lukeutuvat esimerkiksi pankkisiirto, luottokortti sekä mobiilimaksu. Kirjautuneena laskutusasiakkaanamme voit maksaa tilauksen laskulla. Pyydä tunnukset täältä.

7. Kuinka voin palauttaa tuotteen?

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Tuotteen kunto tarkistetaan palautuksen yhteydessä. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun ja kysy palautusohjeita. Palautusrahdeista vastaa asiakas.

Huomioithan, että tuotteelle ei myönnetä palautus- tai peruutusoikeutta, mikäli se on tilaustyönä valmistettu, muokattu tai tilattu asiakasta varten ja työn suorittaminen on ehditty aloittaa tai asiakasta varten tilattavan tuotteen ostotilaus on tehty.

Lue kaikki toimitusehtomme täältä!

8. En löydä tarvitsemaani tuotetta, mitä teen?

Meillä on paljon tuotteita myös verkkokaupan valikoiman ulkopuolella. Monia vaihtoehtoja on myös mahdollista kustomoida asiakkaan tarpeisiin sopivaksi. Olethan yhteydessä myyntiin, niin saat tietää tarkemmin vaihtoehdoista!

Asiakaspalvelu

010 219 0700

myynti@elpac.fi
etunimi.sukunimi@elpac.fi

Avoinna arkisin klo 8.00 – 16.00

Palvelut

Olemme suomalainen perheyritys vuodesta 1985. Tarjoamme kattavasti työmaa- ja liikennetuotteet, kiinteistötuotteet, liikennemerkit ja opasteet, pääsynhallinnan ratkaisut, sekä puistokalusteet – kaikki kätevästi yhdestä paikasta. 

Toimipisteemme

VANTAA
Robert Huberin tie 7, 01510 Vantaa

HAMINA
Korjaamotie 1, 49400 Hamina

OULU
Jaakolantie 2, 90410 Oulu