Usein kysyttyjä kysymyksiä
Alta voit lukea vastauksia usein meiltä kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta ongelmaasi alta, niin olethan meihin yhteydessä!
1. Kuinka olen yhteydessä asiakaspalveluun?
Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@elpac.fi, puhelimitse 010 2190 700. Ethän epäröi olla yhteydessä ongelmatilanteen sattuessa, autamme mielellämme!
2. Kuinka pitkä toimitusaika tuotteilla yleensä on? tai mistä toimitusaika koostuu?
Toimitusajan pituus riippuu paljon siitä, onko tilaamasi tuote varasto- vai tilaustuote. Varastotuotteet lähetetään yleensä matkaan 1-3 sisällä tilauksesta. Tilaustuotteet lähetetään asiakkaalle niiden saavuttua varastolle. Näet arvion toimitusajasta laittaessasi tuotteen ostoskoriin. Näet aina tarkemman toimitusajan tuotteen sivuilta!
3. Teillä on varastot Vantaalla, Oulussa ja Haminassa. Onnistuuko toimitus esim. Jyväskylään, vai pitääkö tulla hakemaan tavarat jostakin näistä varastoista?
Isojenkin tavaraerien toimitukset onnistuvat helposti ja nopeasti ympäri Suomen logistiikkakumppaneidemme toimesta. Voit myös halutessasi noutaa tavarat valitsemaltasi toimipisteeltä.
4. Mitä toimitusvaihtoehtoja on? Kuinka rahtimaksu määräytyy?
Toimitusvaihtoehtoina on nouto valitsemaltasi toimipisteeltä tai Postin rahti. Kirjautuneena yritysasiakkaana, sinun on myös mahdollista saada tilauksellesi omalla rahtisopimuksellasi kuljetus.
Rahtimaksu määräytyy tilauksen koon, painon ja toimitustavan mukaisesti. Jos haluat tarkemman laskennan rahtikustannuksista isolle tilauksellesi, niin voit pyytää erillisen tarjouksen myynnistä!
5. Voinko pyytää tuotteista tarjousta, vai onko tilaus tehtävä suoraan verkkokaupasta?
Voit pyytää halutessasi tarjousta myynnistämme! Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
6. Mitä maksutapoja hyväksytte?
Maksutapana on Visma Payn eri maksuvaihtoehdot. Tähän lukeutuvat esimerkiksi pankkisiirto, luottokortti sekä mobiilimaksu. Kirjautuneena laskutusasiakkaanamme voit maksaa tilauksen laskulla.
7. Kuinka voin palauttaa tuotteen?
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Tuotteen kunto tarkistetaan palautuksen yhteydessä. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun ja kysy palautusohjeita. Palautusrahdeista vastaa asiakas.
Huomioithan, että tuotteelle ei myönnetä palautus- tai peruutusoikeutta, mikäli se on tilaustyönä valmistettu, muokattu tai tilattu asiakasta varten ja työn suorittaminen on ehditty aloittaa tai asiakasta varten tilattavan tuotteen ostotilaus on tehty.
8. En löydä tarvitsemaani tuotetta, mitä teen?
Meillä on paljon tuotteita myös verkkokaupan valikoiman ulkopuolella. Monia vaihtoehtoja on myös mahdollista kustomoida asiakkaan tarpeisiin sopivaksi. Olethan yhteydessä myyntiin, niin saat tietää tarkemmin vaihtoehdoista!
Asiakaspalvelu
010 219 0700
myynti@elpac.fi
etunimi.sukunimi@elpac.fi
Avoinna arkisin klo 8.00 – 16.00
Palvelut
Olemme suomalainen perheyritys vuodesta 1985. Tarjoamme kattavasti työmaa- ja liikennetuotteet, kiinteistötuotteet, liikennemerkit ja opasteet, pääsynhallinnan ratkaisut, sekä puistokalusteet – kaikki kätevästi yhdestä paikasta.
Toimipisteemme
VANTAA
Robert Huberin tie 7, 01510 vantaa
HAMINA
Korjaamotie 1, 49400 Hamina
OULU
Jaakolantie 2, 90410 Oulu